Aanmeldpagina bijeenkomst ‘Ontmoetingen met Anton van Duinkerken’ 16 november 2024

Dit jaar viert Stichting Anton van Duinkerken Nu haar eerste lustrum. Sinds onze oprichting in 2019 hebben we mooie stappen bereikt in het vergroten en verspreiden van de kennis over het leven en werk van Anton van Duinkerken. Denk daarbij aan meerdere (goed bezochte) publieksbijeenkomsten, een tentoonstelling, een wandeling en inmiddels al twee nummers van Cahier van Duinkerken.

Om dat te vieren organiseren wij op 16 november een lustrumbijeenkomst onder de naam: Ontmoetingen met Van Duinkerken. Het programma bestaat uit twee onderdelen: een wandeling en een publieksbijeenkomst met meerdere sprekers. De wandeling zal ons leiden langs plekken in Bergen op Zoom die een belangrijke rol speelden in het leven van Van Duinkerken. Tijdens de daaropvolgende publieksbijeenkomst zal Van Duinkerken door middel van verschillende (poëzie)voordrachten enkele tijdgenoten ‘ontmoeten’. Denk bijvoorbeeld aan Godfried Bomans en E. du Perron.

U kunt zich hieronder opgeven voor de wandeling en de bijeenkomst of beide. Vrienden van Anton kunnen gratis deelnemen. Meer informatie over Vrienden van Anton is hier te vinden.

Datum:  Zaterdag 16 november 2024

Locatie wandeling:  Centrum Bergen op Zoom (start op de Grote Markt bij standbeeld Anton van Duinkerken)
Tijd: 13:30

Locatie publieksbijeenkomst:  Stadspaleis het Markiezenhof
Tijd: 15:00

Entree:  7,50 euro voor een van de activiteiten of 10 euro voor beide activiteiten.

Voor deze bijeenkomst hebben we een financiële bijdrage gekregen van de Mastboom-Brosens Stichting.

WandelingPublieksbijeenkomstBeide