2 Dispuut Het Gilde

Kenmerk: DHG.2.1
Omschrijving: Tafelrede door Anton van Duinkerken aan het diner van leden en reünisten van het Dispuut Het Gilde in restaurant Old Dutch in Nijmegen ter gelegenheid van het zesde lustrum van het Nijmeegs Studentencorps Carolus Magnus.
Datum: 15 mei 1954
Kenmerk: DHG.2.2
Omschrijving: Anton van Duinkerken en echtgenote te midden van leden en reünisten van het Dispuut Het Gilde op de galasoiree in Concertgebouw De Vereeniging in Nijmegen ter gelegenheid van het zesde lustrum van het Nijmeegs Studentencorps Carolus Magnus.
Datum: mei 1954
Kenmerk: DHG.2.3
Omschrijving: Anton van Duinkerken bereidt zich voor op zijn feestrede tijdens de vergadering ter gelegenheid van het vijfde lustrum van het Dispuut Het Gilde in de Sociëteit Roland, Oranjesingen 42 in Nijmegen.
Kenmerk: DHG.2.4
Omschrijving: Anton van Duinkerken met het bestuur van het Dispuut Het Gilde ter gelegenheid van het vijfde lustrum van het dispuut in Sociëteit Roland, Oranjesingel 42 in Nijmegen.
Kenmerk: DHG.2.5
Omschrijving: Praeses M.A.J. van de Sandt opent de feestvergadering van het Dispuut Het Gilde in de Sociëteit Roland, Oranjesingel 42 in Nijmegen, ter gelegenheid van het vijfde lustrum van het dispuut. Rechts van de praeses zit feestredenaar Anton van Duinkerken.
Kenmerk: DHG.2.6
Omschrijving: Diner in de Hoge Hoenderberg in Groesbeek ter gelegenheid van de zesentwintigste dies natalis van het Dispuut Het Gilde. Derde van links is Anton van Duinkerken.
Datum: 4 februari 1956
Kenmerk: DHG.2.7
Omschrijving: Lustrumprogramma voor het zesde lustrum van Dispuut Het Gilde, waar Anton van Duinkerken feestredenaar was bij een galadiner in hotel Groot Berg en Dal op 30 januari 1960.
Datum: 29-31 januari 1960
Materiaal: document
Kenmerk: DHG.2.8
Omschrijving: Anton van Duinkerken en reünist Paul van Dijck tijdens het zevende lustrum van Dispuut Het Gilde.
Datum: januari 1965