3 Opening tentoonstelling ‘Anton van Duinkerken: Brabander’, 1989

Kenmerk: ADB.3.1
Omschrijving: Opname van de officiële opening van de tentoonstelling ‘Anton van Duinkerken. Brabander’ in de bibliotheek te Oosterhout op 9 november 1989 (deel I).
Datum: 9 november 1989
Kenmerk: ADB.3.2
Omschrijving: Opname van de officiële opening van de tentoonstelling ‘Anton van Duinkerken. Brabander’ in de bibliotheek te Oosterhout op 9 november 1989 (deel II).
Datum: 9 november 1989
Kenmerk: ADB.3.3
Omschrijving: Opname van een radio-uitzending op Omroep Brabant naar aanleiding van de officiële opening van de tentoonstelling ‘Anton van Duinkerken. Brabander’ in de bibliotheek te Oosterhout op 9 november 1989 (deel I)
Datum: november 1989 [?]
Kenmerk: ADB.3.4
Omschrijving: Opname van een radio-uitzending op Omroep Brabant naar aanleiding van de officiële opening van de tentoonstelling ‘Anton van Duinkerken. Brabander’ in de bibliotheek te Oosterhout op 9 november 1989 (deel II).
Datum: november 1989 [?]

Kenmerk: ADB.3.5
Omschrijving: Uitnodiging voor de tentoonstelling ‘Anton van Duinkerken. Brabander’ in de bibliotheek te Oosterhout op 9 november 1989.
Datum: november 1989
Materiaal: drukwerk